Rászántam magam, váltottam. - Blogger sablon váltás

Majdnem egy teljes nyár kellett hozzá, de végül rászántam magam és átváltottam a blogom témáját. Nem volt könnyű, mert  az előző dizájnt én magam csináltam, ismertem töviről hegyire a teljes HTML kódját és persze az előző közel 100 cikket is ahhoz igazítottam.



A legtöbb tutorial-os cikk és videó is még a régi sablonokhoz készült. Sokáig nézegettem a 3 új fő témát a sablonok között míg végül sikerült kiválasztanom a mostanit. Ebben viszont még arra sem jöttem rá, hogy a "Üzemeltető: Blogger" feliratot miként tudom eltüntetni. Szóval szinte mindent elölről kell kezdenem, de sebaj így az izgalmas! Végre van új kihívás és téma amiről tudok írni a Bloggerben. 

Szóval a következő cikkek már mind az új sablonokkal fognak foglalkozni és az általuk nyújtotta új lehetőségekről. Így elsőre legalább 10 különbséget véltem felfedezni...és most nem a zsemle menüre gondolok a bal felső sarokban..hanem olyanokról amelyek nagyban megkönnyítik majd a Te dolgodat mint admin és blogger.

Már alig várom! Lássunk is neki! :)  

Megjegyzések